CUBES EKSTRA

Skab mere struktur

Med CUBES ekstra moduler kan I udvide HR systemet med flere data. Det giver jer mulighed for at holde styr på flere processer og sætte flere ting i system.

  • Få overblik over organisationens forskellige lokationer
  • Få styr på jeres effekter og tilhørende processer
  • Opret projekter som organisationsstyring eller til at registrere timer på

Google Maps

Hvis I har en Google licens, kan I benytte jer af vores integration med Google Maps. I kan placere jeres lokationer på kortet og definere om det er et kontor, lager, butik eller andre former for lokationer. På den måde kan alle let få et overblik over alle lokationer og se billede, adresse samt medarbejdere på hver lokation.

Effekthåndtering

I CUBES kan I let håndtere jeres effekter. Ved at holde styr på jeres effekter i et system, undgår I at glemme udstyr, som måske er gået i stykker eller som aldrig er blevet afleveret ved fratrædelser.

I kan oprette jeres eget effektkatalog med de effekter, som I har i organisationen. Her kan I lægge alle effekter ind som nøgler, mobiler, computer, abonnementer osv. Derudover kan I tildele hver kategori en ansvarlig, så medarbejderne ved hvem de skal kontakte, og hvem der er ansvarlig for at skaffe nye effekter eller indhente gamle effekter.

Projekter og opgaver

I CUBES hænger modulerne tæt sammen. I kan derfor bruge projekter i flere sammenhænge:
- I kan bygge jeres organisationsdiagram op som projekter
- I kan oprette opgaver under projekter og registrere timer på disse
- I kan knytte afdelinger og personer på bestemte projekterer