Om CUBES

Antal kunder
43
Antal års erfaring
19
Antal moduler
25
Antal brugere
35000

Hvem er vi?

CUBES historie begynder i Danmark tilbage i 1998, da Civilingeniør, Jan Graversen, gik i gang med at udvikle et organisationsdiagram for Novo. Diagrammet skulle bruges i rapportering og dokumentation og erstatte den ineffektive manuelle proces, der ikke kun var langsom, men også dyr i drift, da alle nye opdateringer skulle printes på papir.  

10 år senere, i januar 2008, blev CUBES Software grundlagt af Jan Graversen, baseret på  det originale diagram: ’Det Intelligente Organisationsdiagram’. Det Intelligente Organisationsdiagram opdaterer automatisk eventuelle ændringer i en organisation, dens afdelinger og dens teams, og er stadig en vigtig del af CUBES system.

 

 

 

 

I 2013 tog CUBES pusten fra finanskrisen og sikrede markedsandele i et hastigt tempo, hvilket blev belønnet med Børsens eftertragtede Gazellepris. Prisen er baseret på de fire foregående årsregnskaber og en fordobling af omsætningen i samme periode.

Gennem hårdt arbejde, ekspertviden og kendskab til markedet, har CUBES fortsat sin vækstrejse. Idag kan vi stolt tilbyde en bred vifte af moduler, der alle er med til at skabe værdi for vores kunder - dette uafhængigt af om der opereres i eller udenfor Danmark.

                                                                                                              

 

HVORDAN KAN CUBES HJÆLPE JER?

Kort sagt, hjælper CUBES jeres organisation med at få overblik og indsigt i jeres HR data. Vi hjælper jer med at automatisere HR processer og fordele HR opgaver, så jeres HR-afdeling kan fokusere på analytisk og strategisk HR.

  • Få det fulde overblik og indblik i organisationens stamdata
  • Bliv i stand til at dokumentere præcis, hvem der har ændret hvad og hvornår
  • Strømlin jeres processer og få skræddersyet workflows og dataflows
Master data management
100%
HR processer
90%
Dataflow og integrationer
90%
Organisationsstruktur
95%

CUBES enabling people

Med CUBES er det muligt at få alle organisationens medarbejdere med om bord. Her har alle mulighed for at:

  • Se og redigere persondata
  • Følge med i egen udvikling
  • Finde frem til specifikke informationer, rapporter og oversigter
  • Finde frem til specifikke afdelinger og personer

Alle har ret til et værdigt liv

Vi anerkender behovet for en bæredygtig fremtid. Derfor udnytter vi aktivt vores spidskompetencer ved at tilbyde gratis HR-management løsninger til humanitære organisationer. Humanitære organisationer er primært finansieret af donationer fra mennesker, der ønsker at styrke verdens fattigste i deres kamp for et værdigt liv. CUBES er af samme overbevisning, og derfor ønsker vi at hjælpe humanitære organisationer med at være så effektive som muligt. CUBES intelligente HR-software sørger for, at medarbejderne i de humanitære organisationer har adgang til de bedste værktøjer, så de kan få endnu mere ud af deres donationer.

Hos CUBES mener vi, at det skal være gratis for humanitære organisationer at maksimere deres indsats, derfor tilbyder vi dem vores software kvit og frit.

               

Book en gratis demo

Book et møde med CUBES i dag og få en gratis demofremvisning af systemet, hvor vi også besvarer dine spørgsmål